PREMIUM BEAUTIFUL TAK BERKESAN

By Permata Malap - 12:00 pm

Godek-godek internet, terbaca pula luahan seseorang tentang Premium Beautiful ni. Katanya dia rasa tertipu dengan Premium Beautiful ni. Dia cakap bila dia pakai Premium Beautiful ni, badan jadi gatal-gatal, tak selesa, susah nak pakai, dan tak kurus-kurus.

Okey, baiklah. Untuk mereka yang mengalami pengalaman pahit bersama Premium Beautiful ni, yang rasa tak berkesan bila pakai Premium Beautiful, mari akak nak bagitau kenapa Premium Beautiful tak berkesan bila korang pakai. Baca satu persatu ye.

6 SEBAB KENAPA PREMIUM BEAUTIFUL TAK BERKESAN

1. SALAH SAIZ
Ini adalah salah satu punca utama kenapa terjadinya kes BADAN GATAL-GATAL, TAK SELESA NAK BERGERAK, SUSAH NAK PAKAI. Sebab itu perlunya berhubung dengan agent yang terlatih untuk dapatkan saiz yang tepat. Kalau korang ada rasa tak selesa selepas pakai Premium Beautiful, boleh contact akak untuk akak check saiz korang. Jangan risau, free ajer..

2. PAKAI TAK CUKUP 8 JAM SEHARI
Ni pula salah satu punca utama kenapa TAK KURUS BILA PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL ni. Perlu diingatkan, Premium Beautiful Corset adalah pakaian dalam kesihatan pembentukan kontur badan hasil gabungan teknologi Far Infrared Rays (FIR). Kalau korang tak pakai minimum 8 jam sehari, memang FIR takkan dapat berfungsi sepenuhnya terhadap badan korang.

3. PAKAI 8 JAM SEHARI TETAPI BUKA MASA NAK MAKAN
Hah, jangan tak mengaku kalau ada yang buka korset masa nak makan. Jangan gitu, dik. Bila pakai Premium Beautiful ni, ianya membantu mengurangkan selera makan sekaligus mengawal pengambilan makanan seharian. Nanti lama kelamaan akan jadi kebiasaan untuk makan dalam kuantiti yang sedikit. Kalau masa nak makan je, buka korset, nak makan je, buka korset, sampai bila la selera makan tu nak dikawal ye.

4. TAK KONSISTEN SELAMA 3 HINGGA 6 BULAN
Proses ini sangat penting dan TOLONG JANGAN AMBIL MUDAH. Untuk yang mula-mula pakai, WAJIB PAKAI SELAMA 3 HINGGA 6 BULAN SETIAP HARI DENGAN KADAR MINIMUM 8 JAM SEHARI.

5. TAK PAKAI WAKTU CUTI
Alasan paling banyak adalah tak pakai pada waktu cuti. Waktu cuti, korset pun cuti. Pakai semata-mata nak pergi kerja je. Sayangnya dik oi.. Jangan macam tu tau. Pakai setiap hari dengan minimum 8 jam sehari. Kalau malas, lemak-lemak di badan pun malas nak lari.

6. CARA PAKAI TAK BETUL
Akak tau masih ramai di luar sana yang dah ada Premium Beautiful tapi masih tak tahu cara yang tepat nak pakai. Akak dulu pun macam tu juga. Tapi al-hamdulillah, sekarang akak dah terror dah nak pakai Premium Beautiful ni. Nak akak ajarkan pun boleh. Premium Beautiful ni bukan setakat pakai macam korset-korset lain kat luar tu tau. Ada teknik dia untuk memastikan lemak-lemak degil boleh ditempatkan di tempat yang sepatutnya. Baru boleh dapat shape yang cantik dalam masa 5 minit. Jangan tak percaya, siapa yang 'aset' tu macam tak ada tu, boleh timbul 'aset'nya bila akak pakaikan Premium Beautiful.

premium beautiful sri hartamas+mont kiara+bukit damansara+premium beautiful lelong


Hah, sekian sahaja bebelan hari ini. Bebel tanda sayang tau.

Yang berada di Mont Kiara, Bukit Kiara, Bukit Damansara, Sri Hartamas, boleh wasap akak kalau beminat nak cuba Premium Beautiful ni.


Yang berada di Setapak, Ampang, Wangsa Maju sangat dialu-alukan sebab dekat dengan rumah akak.








PM/WHATSAPP/CALL 0195766441 DROPSHIP DAN PENGEDAR DIPERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA. Jana 500-5000 sebulan.

  • Share:

You Might Also Like

0 berkongsi idea

Pendapat anda amat dihargai.