Exam KPSL N27

By Permata Malap - 9:57 pm

Tak sanggup rasanya bila dok ingat exam KPSL N27 next week. IbuNoey baru first time nak amik exam ni. walaupun baru 4 tahun lebih dk bkhidmat dalam gov, tapi nak try gak tgk soalan2 dia. bila search internet, ramai gak yg bagi tips untuk menjawab. n ada gak yang baru amik exam sekali, dah lulus. tahniahla kan pada mereka tu..

Aduhai..cam na la IbuNoey nak menjawab nanti erk? buku rujukan IbuNoey tak ada lagi. ofis IbuNoey ada provide mende tu tapi IbuNoey masih tak pinjam lagi. nak pinjam cam ner kalau minggu lepas, IbuNoey cuti sebab tak larat sgt. exam nanti start selasa depan. maksudnya, IbuNoey cuma ada masa pada hari Isnin untuk membelek buku2 rujukan. tapi tak pe laa.. IbuNoey akan jadikan exam ni sebagai pengalaman untuk menambahkan ilmu. ye la, kita dah keje lama, tak semestinya semua benda kita tahu. mesti ada sesuatu yang kita tak tahu.

So, after exam habis, IbuNoey akan kongsikan sedikit pengalaman menjalani exam KPSL N27 tu. mungkin IbuNoey boleh kongsikan sedikit soalan yang keluar (itupun kalau IbuNoey ingat laa)...
So, tunggu next episode.... tata titi tutu...

  • Share:

You Might Also Like

1 berkongsi idea

Pendapat anda amat dihargai.