HADIAH BUAT SI LASAK




Comey tak, comey tak? Hehe... Ni la hadiah buat si lasak, AniqFiras.. Brand tupperware. Kecik je. Memang sesuai untuk budak-budak.

Kisahnya IbuNoey belikan botol ni untuk dia sebab dia suka sangat nak ambil botol air IbuNoey. So, untuk mengelakkan berebut, belilah botol cinonet ni. Sekarang ni kalau keluar pergi mana pun, kena bawa botol ni.

IbuNoey bercadang nak buat sarung botol ni, yang siap ada tali. Mungkin mudah sikit nak bawa nanti. Tapi tunggu ada masa terluang dulu. Sebab banyak lagi order yang tak siap.. Hehehe..
Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
2 Komen untuk "HADIAH BUAT SI LASAK"

tu la,kalau bertali lagi senang nak pegang. huhu

Hehe...bagus-bagus, nanti Aniqfiras dah ada botol sendiri

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia