SESI BAIKI AIRCOND

Tak tau nak up entri apa. So timbul idea nak up entri pasal aircond kat opis yang sentiasa rosak. Dah lama gak menahan seksa aircond tak de. Rasa berbahang je sebab ruang tertutup kan.. Terpaksa guna kipas biasa jer... Tu pun terhad sikit nak dapat angin.

So, hari ni tukang repair datang. Ni kali kedua dorang datang. Kali pertama repair tu, ok kejap je. Petangnya rosak balik.. Siap berasap lagi suis kat tepi dinding. Seriau o.. Harap kali ni bertahan lama la. Sebab tengok dorang dok sungguh-sungguh godek aircond tu.


Sesi godek aircond

Ni la kipas yang berjasa

Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
1 Komen untuk "SESI BAIKI AIRCOND"

gun hp x blh nak komen..kena buka web juga..
nasib ada kipas kaki kan..blh juga buat sejukkan badan..
blh bygkan ddk dlm tempat yg tertutu tanpa ekon..huahua..

ppsstt: nti saya buat entry pasai tungku besi tu ye..

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia