KEYWORD LUCU KE ATAU SEPATUTNYA?

By Norfitri Hamdani - 9:00 am



Semalam, dok godek-godek akaun Nuffnang.. IbuNoey selalu tengok traffic jer. jarang tengok keywords nih. ntah kenapa kali ni teringin pula nak tengok keywords. kut nanti melalui keywords tu ada idea baru untuk entri akan datang.

Dan... cuba tengok gambar kat atas... keyword yang dapat hits sebanyak 21. ups.. muka saat nak bersalin? ada juga yang teringin nak tengok yer? nak kata lucu ke atau tak ye?

Tapi rasanya muka saat nak bersalin lebih kurang macam masa kita nak meneran ketika sembelit. kalau muka masa kontraksi yang beza sikit sebab kita tengah menahan kesakitan masa tu kan...

Pendapat anda?

 

  • Share:

You Might Also Like

13 berkongsi idea

  1. a'aa betoi2.. alaa2 nak teran tahik keras... hihihiii


    *bebola tu blh je guna yg dah siap tu...

    ReplyDelete
  2. tetiba rasa lucu. ada gak org google mcm tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah,ayu..bersungguh benar orang tu nak tahu pasal bersalin nih..

      Delete
  3. Hehe, kelakar pun ada dgn keyword tu...

    ReplyDelete
  4. Macam macam yang diorang taip ye.. kadang2 memang boleh gelak besar bila tengok ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah tu..macam-macam keyword..

      Delete
  5. hihihi..bkn lucu laa muka saat nak bersalin tuu..menahan sakit...hohohooh

    ReplyDelete
  6. haha.. pelik2 la org dok cari..

    ReplyDelete
  7. kadang2 memang pelik2 keywords yang muncul. yang kita tak duga..

    ReplyDelete
  8. Tak da xperience la.
    Lawak juga. Ada pulak nk tgk muka.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah pasal..kalau setakat nak cari pengalaman tu,tak pe gak..ni nak tgk muka..kekeke..

      Delete

Pendapat anda amat dihargai.