RESEPI SPAGHETTI MUDAH


RESEPI SPAGHETTI MUDAH

Bahan-Bahan
Spaghetthi Kimball (IbuNoey ambil AngelHair sebab nak yang tipis je) - direbus ala dante
Sos Spagethi Kimball Cendawan
Pati Tomato Kimball
Oregano
Serbuk Black Pepper
Bawang Besar
Daging/Ayam Kisar
Sosej
Air
Cara Memasak Kuah Spagethi
1. Panaskan minyak.
2. Masukkan daging kisar dan biar masak.
3. Masukkan pula sosej.
4. Setelah itu, masukkan Sos Spagethi Cendawan bersama air.  Tambah pati tomato sedikit.
5. Masukkan pula oregano, black pepper, dan bawang besar. Biarkan sos memekat sedikit.
6. Curahkan sos pada spagethi yang telah direbus



Maaf, gambar spagethi yang sudah siap tak dapat kongsi sebab lupa nak menangkapnya. Ini resepi campak-campak je ni. Yang penting sedap di tekak sendiri. Kalau korang nak letak cendawan pun boleh, nak letak bawang putih pun boleh. Terpulang dengan citarasa korang. Selamat mencuba.





















Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
4 Komen untuk "RESEPI SPAGHETTI MUDAH"

Okaylah tu...campak2 pun asalkan boleh di makan untuk seisi keluarga dah kira bagus dah tu... huhu tak dapat tengok yang dah siap masak yer...

kadang-kadang campak-campak tu lagi sedap kan,bunda?

Campak-campak pun nampak sedap tu..

hehe.sedap ea.tu belum upload gambar yang dah siap tu.

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia