SET PENGURUSAN URI

By Permata Malap - 2:35 pm

Seperti yang IbuNoey mention dalam entri Checklist Untuk Berpantang bulan lepas, IbuNoey pilih nak beli set pengurusan uri. ini disebabkan IbuNoey kena berpantang sendiri di KL nih. MIL mungkin akan datang sehari selepas IbuNoey bersalin. tapi hari ni MIL datang kejap untuk tunaikan keinginan cucu dalam perut IbuNoey nih. keinginan apa? next entri IbuNoey citer yer..

Set pengurusan uri ni IbuNoey jumpa kat FB. namanya Set Pengurusan Uri Papa Harraz. nak tengok tak? nah....



Set ni lengkap dengan tembikar berpenutup, asam jawa, garam, kain putih(dah ada tali), sarung tangan, dan juga manual cara menguruskan uri. lengkap kan?

Kalau ada sesiapa berminat nak order, klik je sini--->PapaHarraz. untuk makluman, dorang juga sediakan COD untuk area tertentu. macam IbuNoey, IbuNoey minta COD sebab risau tak sempat nanti. IbuNoey tetapkan dengan dorang nak jumpa kat KL Festival City Mall. so, kami pun jumpalah.. harga? RM25 jer kalau COD. kalau pos, ada caj la..

Dia letak dalam beg comel nih





Dah siap tebuk



Panduan yang telah disediakan


Harap mudahlah hendaknya AyahMal nak uruskan uri nanti yer...

  • Share:

You Might Also Like

5 berkongsi idea

  1. Wah.bestnya ...dah makin tak lama tu makin tak sabar nak bersalin ... berpantang sendiri ye kali ni. Bagusla dah ada pengalaman kali pertama dulu. Semoga semuanya selamat k..

    ReplyDelete
  2. waaa... berguna ni.. tapi tunggu ada bini dan lepas bini mengandung nnti la baru cari.. hehehe

    ReplyDelete
  3. complete set siap dgn manual sekali pulak tu. :)

    ReplyDelete
  4. menarikk! ingat nak beli juga dulu ni tapi tak jadi... masa kimi lahir dulu xtahu mak mertua n suami tanam uri macamner..huhuhu sebab jijah bersalin malam.. kena tanam malam tu gak

    ReplyDelete

Pendapat anda amat dihargai.