GiveAway Pertama Blog 'Cinta Itu Indah'





Nasib baikla terbuka hati nak jenguk blog kepunyaan Sya Mimie ni. kalau tak, melepas pula peluang nak join GA ni.

Sebelum ni, memang pernah terbaca yang Sya Mimie nak buat GA. dan bila tengok hadiahnya, sangattt comel. eh, eh, tapi IbuNoey join bukan sebab hadiah jer tau. kita kenalah support sesama bloggers. baru meriah dunia blog ni.

Ok, sesiapa yang nak join, klik je banner kat atas. sebelum 6 februari tau. maknanya kalau join 6 februari tu, melepas la peluang ye.

Info : Pemenang akan dipilih melalui Mr. Random. Harap Mr. Random memihak pada IbuNoey la. Hehehe.
Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
2 Komen untuk "GiveAway Pertama Blog 'Cinta Itu Indah'"

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia