HADIAH DARI HIDAYUAYUMIE

By Norfitri Hamdani - 3:00 pm

giveaway, hadiah giveaway

Fuh, punyalah lama nak up entri pasal kemenangan IbuNoey dan penerimaan hadiah daripada blogger HidayuAyumie ni. Sorry tau, Ayu. Bukan melupakan tapi mencari masa yang sesuai untuk up entri.

Keychain ni IbuNoey terima sebab menang GA anjuran Grup Mama Blogger Malaysia (GMBM) masa bulan Jun tempohari. Dan terima hadiah ni sekitar bulan Julai tempohari. Tu dia, dah nak masuk bulan September baru up entri pasal ni kan. Jangan marah, Ayu.

So, di kesempatan ini, IbuNoey nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Ayu atas hadiah yang amat bermakna ni. Dan juga kepada GMBM. Sangat sweet tau.

Kepada korang yang sedang membaca ni, cubalah terjah blog HidayuAyumie ye. Dia suka jahit menjahit ni. So, maybe korang boleh belajar ngan dia atau buat tempahan kat dia. Tak gitu, Ayu?

  • Share:

You Might Also Like

0 berkongsi idea

Pendapat anda amat dihargai.