SEPETANG DI AEON BIG WANGSA MAJU

By Permata Malap - 10:30 am

Hari Ahad punya cerita. Demi mencari pampers anak-anak yang dah kehabisan stok walaupun banyak kerja di rumah yang perlu diselesaikan, menapak juga ke Aeon Big di Wangsa Maju.

Sewaktu mencari pampers, terserempak dengan member ofis, Dila. Sempatlah jumpa anak dia yang sebaya Farhan. Tapi tak nyempat ambil gambar Azfar tu.

Selepas selesai beli pampers dan sedikit barang tambahan, IbuNoey, AyahMal dan anak-anak cari tempat makan kejap. Malas nak masak dah. Pusing punya pusing, dah tak ada foodcourt pula kat Aeon Big ni. Mungkin belum buka kut sebab kalau tengok, masih banyak ruang yang berdinding. Ahaha, nak explain pun susah. Senang citer korang pergilah Aeon Big kat Wangsa Maju ni.

Oleh kerana tak ada food court, kami pilih makan kat Jom Bali.



Sempat posing sementara tunggu makanan tiba


Firas dan Coconut Shake. Actually, ni air AyahMal.
Dah dia tumpang sekaki pula.



IbuNoey dan Farhan : Nasi Ayam Madu


AyahMal : Bihun Goreng Udang. Pedas sikit la.


Sandwich Bakar. Untuk Firas sebenarnya.
Selesai makan, kami round sekejap kat Aeon Big sebab nak tengok perubahan Aeon Big ni. So far, memang sesuai dengan nama BIG dia. Sebab kat Ground Floor, agak luas berbanding semasa bernama Carrefour dulu. Dan banyak kedai baru yang dah dibuka dan bakal dibuka. Daiso JAPAN pun ada. Sempatlah belek-belek barang kat Daiso tu. Tapi IbuNoey lebih prefer barangan di Mr. DIY. Kenapa? Sebab barangan di Daiso semua harga RM5.30 walaupun barang kecik cinonet. 

Selain Daiso, kedai untuk menjamu selera pun ada yang baru dibuka. Contohnya Sushi King, Ayam Penyet AP, dan macam-macam lagi,. Nak tahu lagi lanjut, datang jer ke Aeon Big Wangsa Maju ni. Jangan risau, setakat ni, parking free jer.

  • Share:

You Might Also Like

4 berkongsi idea

  1. dah lama xjengah carrefour sejak bertukar ngn big aeon tuh....dulu opis dekat jer....leh jln kaki jerrr....heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah,mesti tiap ari jumaat jenguk carrefour kan.hehe.

      Delete

Pendapat anda amat dihargai.