DISKAUN UNTUK ZALORA

By Permata Malap - 1:30 pm

diskaun di zalora

Hari ni rajin sikit nak buka Zalora. Siapa masih tak tahu pasal Zalora, sila angkat tangan. Ooo, semua dah tahu ye. Tak nak angkat ye.  Eh, ada pula yang malu-malu nak angkat tangan. Tak pe, mari IbuNoey terangkan berkenaan Zalora ni.

Zalora adalah satu destinasi perhentian anda untuk fesyen dan kasut. Memberi anda gambaran tentang trend dunia, Zalora mencari sumber terbaik yang boleh ditawar oleh pereka fesyen Malaysia dan juga pereka antarabangsa kegemaran anda. 

Zalora menawarkan penghantaran PERCUMA sekiranya keseluruhan barangan berjumlah minima RM75 bukan sahaja untuk Semenanjung Malaysia, malah Sabah dan Sarawak. Zalora juga istimewa kerana menawarkan pemulangan semula dalam masa 30 hari sekiranya pelanggan tidak berpuas hati dengan sesuatu barangan, bergantung kepada terma dan syarat.

kasut vincci


Jadi, apa tunggu lagi. Marilah terjah Zalora. Berita baik untuk pelanggan baru ataupun yang masih belum membuat sebarang pembelian di Zalora, anda boleh menggunakan kod dibawah semasa check out dan menikmati diskaun untuk pembelian anda. 


  • Share:

You Might Also Like

2 berkongsi idea

  1. Kakak boleh terpikatlah pulak..
    Makin tip-top Zalora ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. singgahlah Zalora,jenguk-jenguk,kak..;)

      Delete

Pendapat anda amat dihargai.