JEREBU MAKIN KURANG

jerebu kuala lumpur, kadar ipu

Al-hamdulillah. Nampak ada pengurangan kadar jerebu hari ni di sekitar kawasan IbuNoey; Setapak, Kuala Lumpur. Bacaan IPU sekitar 81. Diharap hari-hari yang mendatang, kadar ni makin menurun la. Kesian kat budak-budak. Yang ada athma tu, lagi la. Macam anak bongsu pengasuh anak-anak IbuNoey, dah kena masuk gas baru-baru ni. Dari aktif, jadi pasif. IbuNoey pula dah pesan siap-siap kat Firas; buat masa ni tak boleh main kat luar rumah. Setakat ni, dia faham lagi la. Harapnya dia akan terus faham sehingga jerebu hilang.
Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
2 Komen untuk "JEREBU MAKIN KURANG"

Alhamdulillah jerebu kurang! tadi pun sehari suntuk hujan lebat

alhamdulillah.tapi dengar cerita,jerebu nak datang semula.bos akak cakap pagi tadi.dia dengar kat berita.

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia