INFO : S26 GOLD

Susu S26 Gold adalah salah satu produk keluaran Wyeth Nutrition. Oleh kerana ada beberapa orang yang sering tertanya-tanya jenis-jenis dan kebaikan susu S26 ni, maka berikut disenaraikan jenis-jenis susu S26 Gold.

1. S26 Progress Gold
  • Sesuai untuk anak-anak seawal usia 1 tahun sehingga 3 tahun.
  • Terdapat di dalam saiz 600g, 1.2kg, dan 1.8 kg untuk kotak serta 900g untuk tin.


S26 Progress Gold. Ehsan daripada Google.

Ehsan daripada Google. S26 Progress Gold.


Maklumat pemakanan. S26 Progress Gold.




2. S26 Promise Gold
  • Sesuai untuk anak 4 tahun dan ke atas.
  • Terdapat di dalam saiz 600g, 1.2kg, dan 1.8 kg untuk kotak serta 900g untuk tin.

S26 Promise Gold. Ehsan daripada Google.

Ehsan daripada Google. S26 Promise Gold.

Maklumat pemakanan S26 Promise Gold


3. S26 PE GOLD
  • Sesuai untuk anak seawal 1 tahun sehingga 10 tahun.
  • Sesuai untuk anak-anak yang memilih makanan atau 'picky-eaters'.
  • Membekalkan nutrisi yang diperlukan.
  • Terdapat dalam saiz 1.4 kg untuk kotak dan 900g untuk tin.
S26 PE GOLD. Ehsan daripada Google.

Sumber daripada Google. S26 PE GOLD.
Maklumat pemakanan. S26 PE GOLD.

Berminat untuk memberikan susu S26 kepada anak anda? Request sampel percuma di SINI.



























Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
8 Komen untuk "INFO : S26 GOLD "

bagus jugak s26 ni kan...anak saya guna dugro..dah serasi dengan dia..

sy selalu tgk susu ni kat supermarket tapi xtau apa bezanya....hihih

Kebaikan dah dikenalpasti siapa yg consume pasti puashati

bagus s26 ni.. tp hakimi minum dutchlady je

bagus gak,kak siti.anak sulung IbuNoey pernah minum susu S26.tapi sekarang dah minum DutchLady.anak kedua pun minum Dutch Lady.dulu, pernah try bagi Dugro kat anak sulung.tapi dia macam alergik sikit.

beza paling ketara, tang umur..;)

in shaa Allah,kak.tapi harganya agak mahal berbanding susu Dutch Lady dan Dugro.

anak akak pun minum dutchlady juga,jijah.

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia