FAIMORIB HOMESTAY

morib, homestay morib, homestay murah, rawatan spa

Kepada sesiapa yang ingin bercuti di Morib, Selangor atau memerlukan homestay sekitar Morib, bolehlah berhubung dengan pemlik homestay seperti gambar di atas. Sebenarnya pemilik homestay ni kawan sekerja IbuNoey. So, hari ni nak tolong promote homestay dia. Jom layan gambar dalaman homestay ni.

homestay murah
Pandangan ruang tamu. Ada televisyen, set sofa.


homestay murah
Boleh santai-santai di ruang tamu.


homestay murah
Meja makan. Boleh makan sambil tengok tv sebab meja makan di ruang tamu juga.


homestay morib
Bilik tidur utama, katil saiz queen. Dalam bilik utama ni, ada satu ruang khas untuk rawatan spa. Kiranya kalau nak sewa homestay sambil buat rawatan spa pun boleh. Ada pakej untuk rawatan spa. Dalam bilik utama ni juga ada disediakan almari bercermin.


homestay murah, homestay morib
Ini bilik ketiga. Katil size queen juga. 


homestay morib
Ini bilik kedua. Katil double decker tetapi boleh dipisahkan. Meja solek bercermin ada disediakan di dalam bilik ni.


homestay murah
Peti ais dua pintu disediakan sekali. Selain itu, mesin basuh semi-auto pun ada. Taklah penat nak membasuh pakai tangan ye.

promosi homestay murah
Ini ruang khas untuk rawatan spa yang ada dalam bilik utama tu.


homestay morib
Pandangan sekitar dapur memasak. Peralatan memasak seperti periuk nasi, blender, dapur gas dan lain-lain disediakan mengikut terma dan syarat.

Homestay ni ada dua tandas iaitu satu berdekatan dengan ruang tamu dan kedua di dalam bilik utama.


pakej rawatan spa, homestay morib
Antara perkhidmatan yang ditawarkan oleh FaiMorib Homestay. Untuk keterangan lanjut, sila hubungi nombor seperti yang tertera di dalam gambar pertama tadi.

UPDATE 10 APRIL 2015
~ Harga Sewaan Sehari : RM150* (Weekdays), RM180* (Weekends)
~ Check In: 2.00 pm, Check Out : 12.00pm

*Tertakluk kepada pindaan.
Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
4 Komen untuk "FAIMORIB HOMESTAY"

Cantik perabut-perabut dan kemas susun aturnya...ada SPA lagi

Menarik IbuNoey. Dah macam rumah ada penghuni aje akak tengok
Tapi berapa harga tak pulak dinyatakan di sini ye. Kena call utk berundinglah tu agaknya ye:)

pergh.. siap dengan spa..

cantik juga homestay dia. saya pun tak pernah duduk homestay lagi. boleh cuba ni. hekhekhek

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia