Kesan Sakit Mata

Mata masih bengkak.. pedih dah kurang... tapi itulah, lucu bila tengok muka kat cermin.. mata tak seimbang dah...

Gara-gara sakit mata ni, semalam masa pergi dan balik dari ofis, memang tak boleh nak tumpukan perhatian sangat pada pemanduan. akibatnya, banyak kali kena hon oleh kereta belakang. lepas tu, siap kena tegur oleh seorang penunggang motosikal lagi. tapi masa tu, IbuNoey rasa bukan salah IbuNoey pun. dia yang terburu-buru nak overtake IbuNoey kat sebelah kanan. sudahnya, kereta kat depan marah kat dia. masa tu jalan agak berselekoh dan kecil. agak-agaknya patut ke tak dia nak overtake IbuNoey tu? -- ayat nak salahkan orang lain..hehe..

Lepas tu, IbuNoey perasan gak yang IbuNoey kerap brek mengejut sebab pandangan cam kurang sikit. dahlah IbuNoey ni pakai spek mata.. tapi nasib baiklah yang bengkak ni belah yang power tinggi. kalau kena mata sebelah kanan, lagi susah.... tapi al-hamdulillah.. selamat jugak sampai ke ofis dan rumah.

P/S: Entri merepek sikit.. Mood agak ke laut masa ni.. Ni laa kesan sakit mata.. 

Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
9 Komen untuk "Kesan Sakit Mata"

maih xelok lagi yer kak.. mudah2an cepat la sihat.. mata tu banyak kegunaan kan...huu

itulah,jijah..hehe..mmg byk kegunaan nih..skodeng org tu penting..

sis.. ayu kena cakar kucing kat mata.. huhuhu..

Bahaya jugak tue asyik tekan break jer gara2 kurang nampak..Semoga cepat Sembuh

dalam gambar tue memang orangnya...hati2 bawak kereta...

mmm, bahaya jugak tu
semoga cepat sembuh ye

Nak tunduk mesti sakit kan.
Moga cepat sembuh.

bahayenye.. moge cepat sembuh..

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia