Si Budak Baldi














Inilah antara aksi AniqFiras semasa bersama baldi kecilnya.. hehe, baldi ni IbuNoey beli untuk kegunaan membersihkan tingkap rumah. tapi sekarang ni dah jadi hakmilik dia. tapi sebagai perisai semasa dia naik basikal kecik dia.. hehe.. IbuNoey dan AyahMal tak ajar pun buat macam ni. ntah mana dia dapat idea ni... 
Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
6 Komen untuk "Si Budak Baldi"

hehee comelnya.... ingat helmet kot..hee

hehe..tu la,jija..tapi bila pakai helmet yang betul-betul,tak nak pulak..

helmet serbaguna tu kak.. boleh dijadikan benda lain pulak. hehe

haha..rasanya dah tak boleh guna untuk benda laindah ni.mmg hakmilik AniqFiras da..

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia