Si Budak Baldi

By Norfitri Hamdani - 8:00 pm














Inilah antara aksi AniqFiras semasa bersama baldi kecilnya.. hehe, baldi ni IbuNoey beli untuk kegunaan membersihkan tingkap rumah. tapi sekarang ni dah jadi hakmilik dia. tapi sebagai perisai semasa dia naik basikal kecik dia.. hehe.. IbuNoey dan AyahMal tak ajar pun buat macam ni. ntah mana dia dapat idea ni... 

  • Share:

You Might Also Like

6 berkongsi idea

  1. hehee comelnya.... ingat helmet kot..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tu la,jija..tapi bila pakai helmet yang betul-betul,tak nak pulak..

      Delete
  2. helmet serbaguna tu kak.. boleh dijadikan benda lain pulak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..rasanya dah tak boleh guna untuk benda laindah ni.mmg hakmilik AniqFiras da..

      Delete

Pendapat anda amat dihargai.