Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
3 Komen untuk "SAAT KECEMASAN DALAM TRAFFIC JAMMED"

seriaunya minyak dah nak habis time jalan jammed. saya mesti dah panik time tu. negara ni memang selalu jammed terutama kat KL tu. entah bila masa tak jammed tak tahu la.

SA mmg takut bab macam ni la..sebab tu x suka bawak keta

kalau saya motor minyak dah nak hais baru letak . kadang risau jugk tngah bawak takut xde minyak . huhuu . kalau kereta , kena letak minyak awal2 standby

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia