SAAT KECEMASAN DALAM TRAFFIC JAMMED

By Norfitri Hamdani - 12:30 pm

jalan semarak



minyak naik harga



minyak nak habis

Tuhan saja yang tahu perasaan ini bila minyak dah nak habis. Kena pula jalan jammed. Argh.. 

  • Share:

You Might Also Like

3 berkongsi idea

  1. seriaunya minyak dah nak habis time jalan jammed. saya mesti dah panik time tu. negara ni memang selalu jammed terutama kat KL tu. entah bila masa tak jammed tak tahu la.

    ReplyDelete
  2. SA mmg takut bab macam ni la..sebab tu x suka bawak keta

    ReplyDelete
  3. kalau saya motor minyak dah nak hais baru letak . kadang risau jugk tngah bawak takut xde minyak . huhuu . kalau kereta , kena letak minyak awal2 standby

    ReplyDelete

Pendapat anda amat dihargai.