MAJLIS PERPISAHAN RAKAN SEKERJA

Minggu lepas, seorang lagi rakan seofis IbuNoey mendapat surat tawaran pertukaran. Tahun ni, dia adalah orang dalam bahagian kami yang ketiga berpindah. Dia ni PA kepada Pengarah Bahagian kami. 

So, hari Jumaat minggu lepas, kami buat satu majlis perpisahan kecil-kecilan bersempena dengan perpindahannya. Jom layan gambar.


Pengarah memberi ucapan.







Inilah orangnya.
Nampak sedih je dia kan.







Mendapat sedikit hadiah daripada kami.







Bergambar kenang-kenangan. IbuNoey tak masuk sebab jadi
Camerawoman.



Abaikan kotak-kotak di tepi tu. Kami sedang melakukan 5S.


Alhamdulillah, majlis berjalan dengan jayanya. Semoga beliau sukses di tempat baru. Erm, agaknya bila pula turn IbuNoey ni? Persoalannya, hendak ke mana ye? Hehehe.
Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
6 Komen untuk "MAJLIS PERPISAHAN RAKAN SEKERJA"

adat berkerja beginilah IbuNoey. Tak dapat nak lari berpisah walau kadang tu dah macam adik-beradik sendiri. Tapi demi kebaikan selalu kena hadapi juga

Moga yg pergi tetap diingati semua teman.

sedih kalau buatmajlis perpisahan ni..dia yg bertukar pun rs syg nak tinggalkan tmpt lama

fuh nasib baik takde gambar makanan. hahaha!

betul tu,kak..;)

tu la,jijah..jijah pun pernah alaminya masa nak posting ke Semenanjung kan?

ahaha..makanan aje aisya nih..;)

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia