SUSU DUTCH LADY KELUARAN TERBARU

By Permata Malap - 11:30 am

Well, nampaknya, susu Dutch Lady dah bertukar wajah. Packaging yang cantik dan menarik tapi sayangnya dah dikurangkan kuantitinya. Harga lebih kurang je tapi daripada 1 kilogram, kini hanya 900 gram.


Inilah packaging baru. Harga RM24.90. IbuNoey beli kat kedai Cina. Dutch Lady Explore khas untuk kanak-kanak dari usia 2 sehingga 4 tahun.








Ini pula maklumat nutrisi susu ni. Ada kat tepi pek susu. So far, IbuNoey tak pasti ada atau tak perubahan dari segi nutrisi.




Carta yang menunjukkan nutrisi yang diperlukan oleh kanak-kanak.




Cara penyediaan yang lazimnya untuk penyediaan susu.





Jenis-jenis yang ada mengikut tahap umur. Curious untuk setahun sehingga dua tahun. Explore seawal dua sehingga empat tahun. Create pada usia empat hingga enam tahun. Learn untuk enam tahun dan ke atas. Perisa tersedia dalam tiga jenis iaitu Biasa, Madu dan Coklat kecuali untuk Learn di mana hanya tersedia bagi perisa Biasa dan Coklat. 

Maklumat lanjut, boleh kunjungi pasaraya berhampiran atau layari laman web Dutch Lady.

  • Share:

You Might Also Like

2 berkongsi idea

  1. Kalau tak salah bunda pernah keluar iklan kat tv pakaging baru susu ni..

    ReplyDelete
  2. Anak-anak kakak dah remaja IbuNoey jadi kadang bulan ini beli brand lain bulan depan lain. Ikut suka dialah. Tapi anak-anak kakak semua masih minum susu tepung begini tau... tapi tak adalah dlm botol susu pulak macam baby hahaha...

    ReplyDelete

Pendapat anda amat dihargai.